به گزارش تیم خبری "سپید عصر" وبسایت کبنا نیوز اعلام کرد : این رویه انتخاباتی خطرناک است.


کبنانیوز اعلام کرد : فضای این روزهای گچساران و باشت به میدان یک جنگ شدید کلامی و پر از کینه میان نامزدهای انتخابات و تیم‌های تبلیغاتی آنها شباهت دارد.
دو ماه دیگر تا برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان مانده است ولی از مدت‌ها قبل گچساران و باشت دربست در قرق جنگ و جدل انتخاباتی قرار گرفته است و تداوم این وضع و تشدید آن نه تنها به نفع مردم و حوزه انتخابیه نیست که هر آن احتمال از کنترل خارج شدن فضا و رفتن آن به سمت اتفاقات غیر قابل پیش بینی وجود دارد.

این سایت اظهار کرد : مطابق قانون هر نوع فعالیت انتخاباتی و این سطح از تبلیغات و راه اندازی کاروان‌های حمایتی نه تنها ممنوع است که یک تخلف آشکار انتخاباتی است ولی با این وجود مشخص نیست چه مصونیتی در گچساران و باشت وجود دارد که هیچ وقعی به صراحت قانون‌داده نمی‌شود و روزانه شاهد متینگ های انتخاباتی در وسط میدان‌های شهر و خیابان‌های بزرگ هستیم.

کبنا ادامه داد : علاوه بر تجمعات همراه با شعار و حضور بادیگاردهای تفنگ به دست شاهد حملات تند نامزدها به هم و خط و نشان کشیدن آنها برای هم هستیم. همه نامزدها هم کارشناس بودجه و اقتصاد هستند و به گونه‌ای سخن می گویند که ظاهراً علاج بحران اقتصادی کشور تنها با تدبیر آنها امکان پذیر است
هیچ کسی با شور انتخاباتی و فعالیت انتخاباتی مخالفتی ندارد اما آنچه که این روزها در گچساران و باشت در حال اتفاق است جز بی قانونی محض چیز دیگری نیست و نوعی رویه خطرناکی است که سبب تعطیلی مطلق این حوزه انتخابیه شده است و یقیناً تداوم آن به واکنش‌های احتمالی تند منجر می‌شود و این موضوعی است که نهادهای نظارتی و هم چنین دستگاه‌های امنیتی باید نسبت به آن حساس باشند و تا کار از کار نگذشته است نسبت به اجرای مُرّ قانون قاطع‌تر و جدی‌تر ورود نمایند.

سایت ذکر شده تصریح کرد : البته نامزدها باید عاقل‌تر و با تجربه تر از آن باشند که بسادگی گول این همایش‌ها و تجمعات را بخورند و به صرف همراه کردن تعدادی افراد تکراری و یا گاها وابستگان قومی از کهگیلویه و چرام گمان برند که می‌توانند بازی سخت و پیچیده گچساران را پیروز شوند.

در پایان وی نوشت : با این‌همه مهم‌تر از پیروزی و نتیجه انتخابات در حال حاضر آرامش و زندگی روزمره مردم‌و چرخیدن چرخ اقتصادی مردم‌و بازار اولویت دارد.
موضوعاتی که فضای فعلی گچساران کاملاً در خلاف آن و در جهت به حاشیه و تعطیلی کشاندن همه چیز است.
مشخص نیست قرار است با رفتن یا نرفتن این سه نامزد چه اتفاقی در گچساران و کشور رخ دهد که این همه وقت، انرژی و هزینه از مردم صرف می‌شود تا آقایان پشت تریبون قرار گیرند و برای هم کل کل کنند.

سردبیر کبنانیوز ادامه داد : هم تاجگردون و هم سید قدرت امتحان پس داده‌اند و بنابراین چیز جدیدی برای به رخ کشیدن و ادعا ندارند و زینل زاده نیز در دوره مسئولیت خود عیار و توانش را نشان داد که اگر از این دو کمتر نباشد در بهترین حالت هم سطحشان است پس بازی با احساسات مردم شایسته مردم و نامزدها نیست و این هیئت‌های اجرایی و نظارت است که مراقب باشند اوضاع از کنترل خارج نشود.

منبع : کبنانیوز

انتخاباتی ,گچساران ,نامزدها ,مردم ,باشت ,باشند ,فعالیت انتخاباتی ,مشخص نیست ,وجود دارد ,کنترل خارج ,انتخاباتی خطرناک ,رویه انتخاباتی خطرناک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین رسپی های ایرانی بتا 2 harchizz تعمیرات تخصصی موبایل خرید و فروش سیگار الکتریکی فروش محصولات جنسی